loading...
رئال نیوز
soheilsalmankaha بازدید : 40 دوشنبه 23 دی 1392 نظرات (0)

رونالدو: از همه هم‌تيمي‌هايم تشکر مي‌کنم


ستاره پرتغالي تيم رئال مادريد پس از کسب دومين توپ طلاي حرفه‌اش به تقدير از هم‌تيمي‌هاي باشگاهي و ملي خود پرداخت و آنها را در اين جايزه سهيم دانست.


 

 کريستيانو رونالدو پس از دريافت توپ طلاي فيفا و معرفي شدن به عنوان برترين بازيکن جهان در سال 2013 اظهار داشت: اول از همه بايد از همه هم‌تيمي‌هايم در رئال مادريد و تيم ملي پرتغال يک قدرداني بزرگ انجام دهم. بدون تلاش‌هاي آنها کسب اين جايزه امکانپذير نبود. من بسيار خوشحالم چون بردن اين جايزه بسيار سخت است.

رونالدو افزود: تمام کساني که به من براي کسب اين جايزه انفرادي کمک کردند سزاوار تقدير و تشکر هستند. همسرم، دوستانم و پسرم. اکنون براي من لحظه فوق‌العاده احساسي است. تنها چيزي که مي‌توانم بگويم اين است که از همه کساني که سبب شدند اين جايزه به من برسد تشکر مي‌کنم.

رونالدو در شرايطي موفق به کسب توپ طلا شد که در مسير رسيدن به اين افتخار رقبايي مانند ليونل مسي و فرانک ريبري داشت.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
تا دنیا دنیاست رئال سرورباساست
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    این وبسایت چجوری بود؟
    به نظر شما واقعا سلطان تکنیک کیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 30
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 67
  • بازدید ماه : 262
  • بازدید سال : 1,428
  • بازدید کلی : 6,785
  • کدهای اختصاصی